Kategorie

Recenzje

Gry typu MOBA są nowością na rynku, choć pierwszy reprezentant tego gatunku czyli DotA ma już 7 lat.

Smite, kolejny klon czy jednak coś nowego

Defense of the Ancients zostało stworzone jako jeden z wielu dodatków do Warcraft III i jest chyba najbardziej rozpoznawalnym modem jaki został stworzony przez niezależnych ludzi. Samych klonów gry jest kilka : League of Legends, Heroes of Newert, Bloodline Champions, Rise Of Immortals.

23.03.2012

 

Więc nasuwa się pytanie, czy potrzebujemy kolejnego? Moim zdaniem, tak bo im więcej gier tego typu i im większa konkurencja tym łatwiej znaleźć coś dla siebie. Studio Hi-Rez znanego z takich gier jak Global Agenda i Tribes: Ascend opartych na silniku Unreal 3. Są to gry słabo znane na naszym rynku, GA ma około miliona graczy a T:A mimo, że ciągle jest w fazie beta ma już 400tys. graczy. Czym różnić ma się ten „klon” Doty?

 

Widokiem z trzeciej osoby oraz tym, że wszystkie postaci będą oparte na mitologicznych bogów, m.in. Nordyckich, Chińskich, Egipskich, Hinduskich oraz Greckich. Poruszać się będziemy klawiszami WSAD, a nie jak w większości gier tylko przy pomocy myszki. Gra będzie darmowa, ale podobnie jak w innych grach od Hi-Rez będą mikro transakcje. Czyli wszystko będzie można odblokować za osiągnięcia w grze, albo przyśpieszyć wydając kilka złotych. Dzięki uprzejmości studia udało mi się chwilę porozmawiać z Toddem Harrisem COO:

Smite będzie dostępny w kwietniu w ramach zamkniętej bety, samą grę planujemy wydać pod koniec tego roku. Gra będzie darmowa, ale nie będzie nigdy miała charakteru pay2win. Na początku Smite będzie można pobrać tylko przez naszą stronę, po to żeby łatwiej było nam zarządzać pomocą dla beta testerów. Później dzięki naszej współpracy z firmą Valvę, gra pojawi się na platformie Steam oraz u kilku dużych dystrybutorów cyfrowych. Podobnie do League of Legends chcemy wprowadzić zmiany w wyglądzie dla kolejnych bogów, jednak będą one wykonane z większą dokładnością, ponieważ będziemy patrzeć na naszego bohatera z mniejszego dystansu. Możliwe, że w przyszłości pomyślimy o tym żeby sami gracze tworzyli swoje skórki. Na razie planujemy tylko jedną mapę, opartą na Defense of The Ancients.

Każdy z  ataków dokonywanych przez naszą postać, będzie kontrolowany przez nas. Studio znane jest z tego, że tworzy naprawdę ciekawe i piękne krajobrazy więc w tym przypadku oczekuję naprawdę dużo.

Wymagania gry

Minimalne Rekomendowane
Windows XP SP2, Windows Vista lub Windows 7 Windows 7 64-bit
Core 2 Duo 2.4 GHz lub Althon X2 2.7 GHz Quad-core Intel lub AMD CPU
2GB (XP), 3GB (Vista, Win7) 4GB
Karta z przynajmniej 512 MB pamięci i Shader Model 3.0+. ATI Radeon 3870 lub wyższa, Nvidia GeForce 8800 GT lub wyższa. Karta z przynajmniej 1 GB pamięci i Shader Model 3.0+. Nvidia GeForce GTX 560+ lub ATI Radeon 6950+.
Karta dźwiękowa z obsługą DirectX Karta dźwiękowa z obsługą DirectX
10 GB miejsca na dysku 10 GB miejsca na dysku

< poprzedni |

Zobacz także

Kategorie

© Copyright 1993-2013 Burda Communications Sp. z o.o.
Powered by Treehouse